Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den , jsem Bohunice stavěl , jste dobrej , ještě napište o A1 to bude taky zajímavý a popište proč se musela odstavit a jak je současný stav .

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

děkuji za slova chvály. Dělal jsem korekturu článku jednoho studenta o A1. Sice bych to psal trochu jinak, kdybych to dělal já, ale i tak si myslím, že vznikl velmi obsáhlý článek, takže nemá smysl se pokoušet sestavovat jeho konkurenta. :-) Najdete jej zde: http://atominfo.cz/2015/04/jaslovske-bohunice-a1/ a je doplněn zajímavými archivními obrázky.

A1 v Bohunicích jsem se dále věnoval v seriálu na téma výročí československého jaderného průmyslu, který vychází v Techmagazínu a jehož první díl je k nalezení zde: http://atominfo.cz/2015/05/techmagazin-pocatky-atomu-v-cechach-vse-zacalo-v-parnim-mlyne/

A aby toho nebylo z této doby málo (i když se to A1 věnuje jen okrajově), tak jsem psal i tuto tiskovou zprávu: http://atominfo.cz/2015/04/60-let-miroveho-vyuziti-jadra-v-ceskoslovensku/ Opět je doplněna zajímavými historickými snímky.

Pokud by se Vám dostalo do ruky číslo časopisu All for Power 3/2015, tak tam najdete tři strany opět o výročí čs. jaderného průmyslu.

A v neposlední řadě jsem spolupracoval při přípravě výstavě na stejné téma, která byla k vidění na FJFI v Praze a nyní je v Řeži. Její další pohyb můžete sledovat na webu Atominfo.cz, poputuje mimo jiné i na Slovensko.

Kdybyste v některém článku našel nějaké zkreslení či nepřesnost budu rád, za odezvu. Píši jej na základě dobových materiálů a rozhovorů s pamětníky a důkladně se pídím po informacích, ale sám jsem to nezažil, tak k chybám může dojít.

Přeji pěkný den

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS