Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Díky za zajímavý článek. Zajímalo by mě jak se vy jako odborník stavíte k další budoucnosti jaderné energetiky? Ptám se proto, že jsou u nás dva znesvářené tábory, přičemž jedni tvrdí, že jaderná energetika je hloupost, zbytečné riziko a stejně se nevyplatí, druzí jí fandí a tvrdí pravý opak. Do toho se svádí bitva o to, bude-li se vůbec dostavovat Temelína a Dukovany. Tamní reaktory ale přece nevydrží věčně? Dožije se tedy česká jaderná energetika sta let, nebo se jako Německo vydáme cestou obnovitelných zdrojů. Ale budou nám stačit?

0 0
možnosti
MD

Skolni skamna pripominajici tema. Ve zdejsi zaplave valecneho balastu dobre. Karma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1541x
Jsem studentem matematiky na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT. V poslední době jsem začal spolupracovat se serverem Atominfo.cz, pro nějž překládám z angličtiny zprávy ze zpravodajských serverů. Jednotlivé zprávy se týkají především jaderné energetiky a jaderné medicíny. Když jsem vstoupil do světa zpravodajství, cítil jsem potřebu vyjadřovat se k aktuální situaci.

Seznam rubrik