Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J29o28z42e51f 64V78l45h96a

11. 11. 2014 11:08

Zaujímavý článok.

Pozn. Na obrázkoch nie je tlaková nádoba ale veko betónovej šachty reaktora tkz. "kolpak" a na druhom obrázku je samotná betónová šachta.

0 0
možnosti

Je super, že se věnujete tématům z oblasti jaderné energetiky a určitě pokračujte. 

Nicméně v reaktorech VVER-440/213 je celkem 349 pozic, z toho na 37 pozicích jsou regulační kazety (palivová kazeta pevně spojená s absorpční částí).

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, udělal jsem chybu v překladu a informaci si neověřil. Děkuji za opravení.

0 0
možnosti

Palec nahoru a klobouk dolů, za takový článek. Moc zajímavé čtení... R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1541x
Jsem studentem matematiky na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT. V poslední době jsem začal spolupracovat se serverem Atominfo.cz, pro nějž překládám z angličtiny zprávy ze zpravodajských serverů. Jednotlivé zprávy se týkají především jaderné energetiky a jaderné medicíny. Když jsem vstoupil do světa zpravodajství, cítil jsem potřebu vyjadřovat se k aktuální situaci.

Seznam rubrik